DRILL PASTILKY PROTI BOLESTI V KRKU

Drill pastilky proti bolesti v krku jsou určené k rozpuštění v ústech. Kombinují antiseptický a lokálně anestetický účinek.

Jak Drill pastilky účinkují?Drill - pastilky proti bolesti v krku

Pastilky Drill působí protizánětlivě a zároveň analgeticky, protože obsahují dvě léčivé látky – chlorhexidin a tetrakain.

Chlorhexidin – antiseptikum, které účinkuje již při nízkých koncentracích. Působí téměř na všechny patogeny, které se vyskytují v dutině ústní a hrtanu (bakterie, kvasinky i plísně). Chlorhexidin se naváže na povrch bakterie a tím ji naruší, či dokonce zničí.

Tetracain – lokální anestetikum, které rychle tlumí bolest v krku.

Znamená to tedy, že chlorhexidin dezinfikuje dutinu ústní a pomáhá odstraňovat příčinu infekce v krku a ústech, tetracain tlumí bolest, avšak po odeznění účinku se citlivost obnovuje, jeho užití je tedy bezpečné. Na účinku se podílejí i přítomná aromata máty peprné, citrónu, růže a lékořice. Zpříjemní chuť, napomáhají dezinfikovat a navíc zjemňují a zklidňují podrážděné sliznice.

Jak Drill pastilky pomáhají?

• Dezinfikují a zklidňují, zmírňují i léčí záněty a infekce dutiny ústní či hltanu, usnadňují polykání.
  • Pomáhají při nachlazení a chřipce, malých poraněních v ústech, aftách a moučnivce (soor).

Drill pastilky jsou k dostání také ve variantě bez cukru.

Jak se Drill pastilky užívají?

Pastilky Drill se nechávají rozpustit v ústech, ideálně po jídle.

Dospělí mohou užít čtyřikrát denně po jedné pastilce.
Děti od šesti let dvakrát až třikrát denně jednu pastilku.
Jedno balení obsahuje 24 pastilek Drill a vystačí dospělým na celou léčbu.

Pokud se vaše příznaky zhorší nebo se nezlepší do pěti dnů (u dětí do tří dnů), poraďte se s lékařem. Přípravky jsou určeny pro dospělé a děti od šesti let věku. Během těhotenství a kojení není doporučeno přípravek používat. V případě nutnosti se poraďte se svým lékařem.